.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیوه جدید تکریم ارباب رجوع در سال 1403 ؛
سازمان نظام مهندسی استان مازندران ؛ تافته جدا بافته ! + نظر قابل تامل کاربران
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد !
سازمان نظام مهندسی استان مازندران ؛ تافته جدا بافته ! + نظر قابل تامل کاربران

به گزارش شمال نیوز، این تعطیلی چند روزه که گفته میشود با مصوبه هیئت مدیره سازمان است ، در شرایطی صورت گرفت که بر اساس بررسی خبرنگار ما ، ستاد و دفاتر سازمان نظام مهندسی  در استان های دیگر کشور دائر و حتی استان سیلزده سیستان و بلوچستان نیز فعالبت خود را در اولین روز کاری سال  آغاز کرده است .

 

از سویی مردم برای مراجعه به شهرداری و اداره ثبت اسناد نیاز دارند که سازمان نظام مهندسی به عنوان بخشی از پروسه خدمات رسانی مرتبط  دائر بوده تا کارها به نتیجه برسد .

 

همچنین یکی از نگرانی های مردم عدم انجام امورات خود در روزهای آغازین سال است تا به تعرفه های جدید کشیده نشود و در برخی پروژه های روستایی بالای ۸۰۰ متر و تفکیک با هر متراژ با نظام مهندسی سروکار دارند و از روستاها مراجعه نموده و با تعطیلی روبرو میشوند .

 

به نظر میرسد اداره کل راه و شهرسازی مازندران به عنوان ناظر بر این سازمان به وظایف نظارتی خود به درستی عمل نکرده که مصوباتی اینچنینی موجب سرگردانی مردم و اعضای این مجموعه میشود . 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1403
انواع نظام مهندسی داریم لطفا در پخش خبر، خبره باشید. این خبر مربوط به نظام مهندسی ساختمان است و حداقل در عنوان باید صحیح درج شود.
پاسخ ها به این نظر
مهندس 5 فروردين 1403
حساس نشو ! حساس نش ! آقا یا خانم خبره ! چشماتو بازکن ببین عکس نظام مهندسی رو گذاشتند . من که مهندسم نه خبره دیدم . تو چرا ندیدی ؟
کارمند 5 فروردين 1403
مدیرکل راه شهرسازی بسیار صعیف است و توان مدیریت بر این مجموعه بزرگ را ندارد . این تازه یک شمه ای از ضعف اوست . بیایید در اداره کل ببینید و گزارش تهیه کنید . اشکمان درآمد از این همه بی عرضگی
مهندس دلسوز 5 فروردين 1403
شب عیدی برای سازمان و ارکان سازمان
مبلغ ۴۰ میلیون عیدی و پاداش و پوشاک جدا از حقوق و اضافه کار واریز کردن
که اقای دکتر سالار عضو شورای انتظامی سازمان اون رو برگشت داد
و گفت این پول از راه درستی نیست و من برگشت میدم
که خیلی جنجال شد . لطفا در این خصوص هم بنویسید .
ما الان چشم امیدان فقط به شمال نیوزه
نا شناس 5 فروردين 1403
وقتی ناظر ضعیف باشه همین اتفاق ها پیش میاد و حتی تکرار هم میشه . مدیرکل نورچشمی راه و شهرسازی باید برکنار بشه . همین
صدای مهندس 5 فروردين 1403
این سازمان بخاطر حجم بالای پول و انباشت آن دیگر به هیچ ارگانی پاسخگو نیست
سید 5 فروردين 1403
با سلام لطفا پیگیری نمایید چرا ریس سازمان نظام مهندسی استان باید ماهانه 85 میلیون حقوق بگیره و بقیه اعضا که بیشترین زحمت رو می کشند و مسیولیت سنگین رو بر عهده دارند ماهانه 2 میلیون حقوق بگیرند تنها سازمانی که صاحب نداره و دارند بالا می کشند حقوق مردم رو این سازمان است ،دکتر سالار یک روزی در شورای انتظامی بهت گفتم در این سازمان رو باید گل گرفت ،دکتر سالار الان کجایی ؟ دکتر سالار انسان پاکدست است اما .......... خیانت بزرگی به مهندسین ساری کرد.
نا شناس 5 فروردين 1403
این هم باج دهی هیات مدیره برای انتخابات نظام مهندسی به دفاتر علاوه یر پول پاشی انهاست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 فروردين 1403
سلام یکی از دلایل این روند غلط در سازمان عدم شرکت ما در مجمع هاست چون مصوبه مجمع لازم الاجراست طبق مصوبه مجمع پول های من وشما از درصد کسر از طراحی ونظارت را هیات مدیره نهم سر سفره های خوددر هتل های لوکس
خرج میکنند
نا شناس 6 فروردين 1403
سازمان بیخود
نا شناس 6 فروردين 1403
پل هوایی سه راه جویبار واقع در کمربندی ساری سالها در مرکز استان معطل مانده نه عرضه دارند خرابش کنند همان روال سابق بشه نه عرضه دارند کامل کنند نه عرضه دارند حداق به مردم گزارش کنند که علت معطل مانده چیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.